Bewertungen von Enjoy Wok en Sushi Purmerend

Neue Beurteilungen

5.0
Hans
18 Juni 2026

Het was weer top en heerlijk eten, en we zijn bedankt voor de fooi....... dat was een "first ever" heel leuk.

Pat
14 Juni 2026

Lekker eten zoals altijd,

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stephanie
14 Juni 2026

Heerlijke sushi loempia garnalen besteld en bezorgen ook top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

GĂŒrkan
14 Juni 2026
Anna Kordatzaki
11 Juni 2026
Ies
11 Juni 2026

Bestelling precies op tijd en alles compleet en goed van smaak

Sylvia
9 Juni 2026

Eten kwam eerder dan we hadden verwacht đŸ€—đŸ€— was gewoon lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stephanie
7 Juni 2026

Heerlijke wok gerecht ,poke bowl ,loempia en kipsate prijs-kwaliteit goed bezorging ook top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Ruud Rol
5 Juni 2026

Was weer heerlijk

Marco
2 Juni 2026

Heerlijk eten!

Stephanie
31 Mai 2026

Weer heerlijke sushi en bezorging top

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Jannie Van der Ploeg
31 Mai 2026

Lekker eten, goed verzorgd!

Harold
29 Mai 2026

De verhouding van de pokebowl is niet correct. Meer gevuld met rijst dan de rest. Je eet meer droge rijst
.

Ww
29 Mai 2026

Zeer rijkelijk gevuld, goed van smaak, vers en snel. Wat een verademing t.o.v. de concurrentie.

Pat
25 Mai 2026

Prima eten, op tijd gebracht en warm...

Mirjam
24 Mai 2026
LI
24 Mai 2026
Nicolay Berensen
24 Mai 2026

Cashewnoten had ik wel aangevinkt bij bestellen. Maar er was geen enkele cashewnoot te vinden in het gerecht

Mart
23 Mai 2026
Beatrix
18 Mai 2026

Smaakt naar meer

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra
16 Mai 2026

Heerlijk gegeten bij Enjoy Wok & Sushi. Veel keuze, verse sushi en vriendelijk personeel. De sfeer is gezellig en alles wordt goed aangevuld. Zeker een aanrader!

jolanda Molenaar
16 Mai 2026
ter Horst
11 Mai 2026

De wok was heerlijk zoals altijd, maar ik had nu de wan tan soep erbij besteld maar dat leek en smaakte nergens naar, het was wel wan tan maar geen bouilon maar gewoon warm water . Deze raadt ik niemand aan. Verder is het eten uitstekend. Alleen de Wan tan soep.

Tristian
4 Mai 2026

Het eten was weer lekker, goed warm, smaakvol, en had een goede verhouding tussen groente, vlees, en rijst. Bezorging was mooi op tijd en vriendelijk.

Ruud Rol
3 Mai 2026

Weer heerlijk eten en snel bezorgd toppie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Sandra Verhaagen
27 April 2026

Heerlijke sushi en poke bowl

har
27 April 2026
Mir
26 April 2026

Het was weer top! Zowel de sushi als de warme gerechten waren heerlijk

Deb
26 April 2026

Heerlijk eten dat snel bezorgd wordt

Ria
25 April 2026
Melissa
22 April 2026

Sashimi was heerlijk Boter zachte vis en lekker van smaak Loempia's en kroepoek erbij gekregen Super snel bezorgd

Irene
22 April 2026

Weer heerlijk gegeten, snelle bezorging.

Ruud Rol
20 April 2026

Was weer heerlijk

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

A.Kaaij
18 April 2026
Irene Kuijper
8 April 2026

Wokgerecht ossenhaas in zwartebonensaus en garnalen in zwartebonensaus. Beiden superlekker met ook lekker veel groenten.

Ruud Rol
6 April 2026

Weer overheerlijk en snel bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Linda
6 April 2026

Was weer erg lekker

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Björn
5 April 2026
Arjan
3 April 2026

Jammer dat de warme producten lauw waren.

Sylvia
2 April 2026

Lekkere sushi en perfect bezorgd, TOP

Ruud Rol
30 MĂ€rz 2026

Was weer heerlijk en snelle en vriendelijke bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Karin
28 MĂ€rz 2026

Heerlijk gegeten! Bezorging precies op tijd, en de pokebowl was verrassend lekker. Dan nog de gratis mini loempia's en de cassave kroepoek, niets op aan te merken, alles top!!

18 maaart 2026
19 MĂ€rz 2026

Heerlijk eten en keurig verzorgd.

Rene
19 MĂ€rz 2026

Top...

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Anita
18 MĂ€rz 2026

Heerlijk maandmenu en de temaki’s waren goed gemaakt.

Sandra Gervais
14 MĂ€rz 2026

perfect

Tara
14 MĂ€rz 2026

Altijd heel tevreden, altijd dezelfde kwaliteit en bezorging op tijd.

Ruud Rol
4 MĂ€rz 2026

Nog steeds heerlijk eten

Sandra Gervais
4 MĂ€rz 2026

perfect!!

Rene
1 MĂ€rz 2026

Goed en lekker top!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Stephanie
1 MĂ€rz 2026

Poke bowl,sushi,menu was weer heerlijk en goede bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Roberto
28 Februar 2026

Erg lekker

Rita raat
27 Februar 2026
Sjoerd
27 Februar 2026

Wat een lekkere gerechten hebben deze mensen gemaakt heerlijk gegeten

Kees Brienne
24 Februar 2026

Lekkerste sushi van Purmerend weer heerlijk gegeten

H de Vos
23 Februar 2026
Ruud Rol
22 Februar 2026

Was weer heerlijk en snel en vriendelijk bezorgd

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Rosalie doorman
22 Februar 2026

Alles is even lekker , mijn favoriet is tepanyaki zalm , zit veel zalm in met lekkere groente . En alles heel netjes ingepakt 👍

Gerdy
21 Februar 2026

In één woord ..geweldig ..vers zeer smaakvol

Sabrina Parisius
19 Februar 2026

Hartstikke goed!

Sandra Verhaagen
15 Februar 2026

Heerlijke sushi, wok gerecht en poke bowl besteld, bezorger erg aardig

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Inge
15 Februar 2026

Prima eten, fijne smaak, snelle bezorging.

Jur
15 Februar 2026

Lekker eten en snel bezorgd

Linda
15 Februar 2026

Lekkere sushi. Zat 1 kleine haar in een stukje

Marga Roemer
14 Februar 2026

Heerlijk gegeten, netjes op de afgesproken tijd.

Bart
14 Februar 2026

Het was erg lekker en een aardige bezorger

Ruud Rol
14 Februar 2026

Altijd lekker,warm en snel bezorgd

Angelique Dijkstra
14 Februar 2026

Heb gisteren al gebeld, want de loempia zat vol met olie. Dit was echt zo vies, maar de rest was heerlijk.

D vd vecht
8 Februar 2026

Voor de eerste keer sushi bij enjoy - sushi gehaald. Heerlijk. Lekker vers.

Gerdy
7 Februar 2026

Snelle bezorging ..smaak was super

Ruud Rol
1 Februar 2026

Weer lekker zitten smullen Snel en vriendelijke bezorger toppie

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Hans van Hees
31 Januar 2026

Half uur te vroeg bezorgd, gelukkig waren we al thuis.

Leontine
25 Januar 2026

We hadden twee uur van tevoren een bestelling geplaatst voor een bepaalde tijd maar de bezorging kwam evengoed bijna 45 minuten te laat. Heel teleurstellend

Anouschka
25 Januar 2026

Meer dan 2 uur op het eten gewacht....

Astrid
23 Januar 2026

Zoals eerder weer heel lekker gegeten!

Ruud Rol
18 Januar 2026

Weer heerlijk zitten smullen na snelle en vriendelijke bezorging

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Kelly
18 Januar 2026

Heel goed en vers eten, goed van smaak en super snel bezorgd. De porties waren erg ruim. Aantader!

Cees
18 Januar 2026
Tara Suk
17 Januar 2026

altijd snel en heerlijk eten

M. Roemer
17 Januar 2026

Het eten was heerlijk van smaak en voldoende. Vriendelijke bezorger.

Ria
15 Januar 2026

Loempia niet verkeerd maar toch beetje snackbar gevoel. Noodles met ossenhaas prima. Portie voldoende. Ik bestel graag nog een keer.

John
15 Januar 2026

Na n lange tijd weer eens iets besteld en laten bezorgen bij Wok en Sushi.Bezorging zeer snel en netjes.Het bestelde eten was prima en lekker.En de soep was gewoon nog heet.

Jacqueline
13 Januar 2026

Was weer zalig

Patricia
13 Januar 2026

Mis echt de mango in me pokebowl

Ruud Rol
4 Januar 2026

Weer heerlijk gegeten en snelle en vriendelijke bezorger

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

Irene
2 Januar 2026

Vanavond ossenhaas in zwartebonensaus en de garnalen in zwartebonensaus besteld. Het was weer heerlijk!

Fred
2 Januar 2026

Eten altijd goed. Met slecht weer bezorging op de fiets, en toch de bezorger met grote glimlach. Complimenten!

B.Ruijters
1 Januar 2026

Wederom super. We hadden een grote bestelling. Dag van te voren gebeld of het mogelijk was om te bestellen en een dag later op te halen. Dit was geen probleem en werd gewaardeerd. Tijdstip afgesproken om af te halen. Bestelling stond klaar. Mooi opgemaakte schalen. We hebben weer gesmuld met z'n allen. Bedankt.

Tess
31 Dezember 2026

De bestelling was erg veranderd en er ontbraken een aantal sushi. Helaas kwam ik er pas achter toen ik thuis was. De sushi smaakte ok. Maar ik baal wel dat ik een deel van de sushi waar ik wel voor betaalde, niet heb gekregen. Ook zagen de inari sushi eruit alsof het een heel gevuld zakje is. Maar bij degene die ik kreeg waren ze doormidden gesneden en kreeg je maar een halve per sushi. Kan je voor kiezen, maar op de foto's stonden hele.

V nessa
31 Dezember 2026
Nicky
31 Dezember 2026
Stephanie
28 Dezember 2025

Heerlijk een menu en poke bowl en gratis loempiaatjes bezorger ook goed

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

T
24 Dezember 2025

Patat hamburger kaassoufflé en bamischijf alles was goed en bezorgen ook goed

natje
22 Dezember 2025

Het was heerlijk, moest alleen zo'n 1,5 uur wachten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas lÀnger dauern als gewöhnt.

JJ
22 Dezember 2025
Inhe
20 Dezember 2025

De persoon met coeliakie heeft nergens last van gehad, dus dat is super! Voor de rest is het echt een ruime hoeveelheid en de smaak en kwaliteit is top.

Jannie Van der Ploeg
18 Dezember 2025

Heerlijk gegeten!

Anouk
14 Dezember 2025

Half uur te laat. Erg irritant als je vroeg op de dag al besteld voor een specifiek tijdstip. Gebeld. Bezorger onderweg, volgens mij moest het de wok nog in. Is al de 2de keer

Wendy
10 Dezember 2025

Eerste keer besteld snelle service en heerlijk gegeten voor herhaling vatbaar😀

Angelique
10 Dezember 2025

Ontzettend tevreden! Wij bestellen hier vaak en of je nou sushi, patat of snacks besteld het is allemaal even vers en krokant. Heerlijk! Zeer tevreden, en de bezorgers even vriendelijk allemaal.